30 Mayıs 2010 Pazar

Eurovision'u izlemiyorum amına koyim

Evet şimdinin popüler açıklaması bu. Sözlükte aklını sktiğim küçük bir zümre ama. Kızmamın nedeni eurovision'u takip etmemeleri değil tabi. Normaldir sevmez izlemez insan, onun hakkında yargılara ulaşmıştır izlemez vs. Ama bir kısım insan var ki 'hala eurovision'u mu izliyonuz amk bik bik bik' bi sus lan yavşak. Senin izlememen kadar benim de izlemem normal. Neymiş bilmem gay organizasyonuymuş da, ülkeler birbirine puan veriyormuş da falan da falan. Ee biz bunları bilmiyor muyuz amk. Bi sen mi görüyosun lan. 2025 yılındaki Eurovision'da da Azerbaycan bize 12 puan verecek yani al bak 15 yıl sonrası hakkında yorum yaptım marifet değil gördüğün gibi. Ha takip etmiyorum diyorsun ama sözlükte nerdeyse 2000 tane enrty girmişsiniz hakkında.

Eminim ki Tayland'daki fil katliamını da takip etmiyorsun iyi de neden takip etmediğin Tayland katliamı hakkında bir enrty yok ya da Mozambik'teki kiraz festivali hakkında yazmıyorsun. Demek ki sen de benim gibi izliyorsun o eurovision'u. Bakıyorum adam hala bu salak organizayonu mu izliyorsunuz demiş hemen ardından konu ile ilgili 10 twit girmiş yok Ermenistan'ın şarkı iyiydi vs. Olum bu her şeye karşı olmak gibi sikko tavrınızı bi bırakın ya.

Ayrıca ben o eurovision'u izlerken zevk alıyorum ya, tamam aptalım ben hiç anlamıyorum müzikten, ya da eurovision'un derin amaçlarını anlayan kitle kadar zeki değilim ama samimiyim lan ben. Eurovision gay organizasyonu diyor bi bakıyosun başka bir platformda Türkiye'de gaylara saygı duyulmuyor. İyi de senin böyle tutarsız yavşak vatandaşların var iken saygı duyulmaz tabi. Ben en azından müzik ve şov açısından değerlendiriyorum olayı.

0 kişi taşşak geçti:

Yorum Gönder